Gezond en pijnloos leven: Het is zo gewoon. We staan er pas bij stil als we ziek worden en pijn hebben.

Geïntegreerde Technieken, juist ook voor kinderen

Kinderen en pubers krijgen net als volwassenen te maken met spanningen en stress.  Deze stress kan ontstaan door de dingen die op school gebeuren, maar ook buiten de schooltijden bij sport, vrienden. Ook verdrietige gebeurtenissen of een verhuizing hebben een grote invloed op kinderen.

Kinderen en pubers die niet lekker in hun vel zitten hebben veel baat bij een behandeling met de Geïntegreerde Technieken.

Een kind kan spanningen op veel verschillende manieren uiten. Er kan sprake zijn van stemmingswisselingen, het kind kan druk worden of juist heel stil en teruggetrokken. Daarnaast ontwikkelen zich vaak lichamelijke klachten waaronder buik- en hoofdpijn, niet goed kunnen slapen of geen zin in eten.

De balans is weg en het kind lijdt pijn: geestelijk en lichamelijk. Een behandeling biedt een oplossing voor de klachten waardoor het kind weer tot rust komt en zo weer in contact kan komen met de eigen gevoelens en kracht.

Een kind wat weer in contact komt met zichzelf zal beter presteren, zich beter ontwikkelen en het vertrouwen en zelfvertrouwen zal herstellen.

Bij Praktijk Greta Stienstra kun je terecht voor de behandeling van diverse klachten waarvan pijn, onrust en onmacht het meest voorkomen.  Buikpijn en  hoofdpijn; rugpijn en nekpijn; pijn tussen de schouderbladen en pijn in de heup(en); pijn in de knie, pijn in de elleboog en zielepijn. Alle pijn heeft gevolg voor het functioneren van groot en klein.

De meeste zorgverzekeraars vergoeden de behandelingen vanuit het aanvullende pakket.

Bij pijn: Bel 06 39 22 40 24

building-blocks-456616__340